Ha azt mondom "omlósz", akkor mindenki tudja, hogy miről van szó. Az már más kérdés, hogy konkrétan márkához is tudjuk-e kötni az adott hirdetést, vagy csak "valamelyik zacskós leves" gyártója jut eszünkbe. Már ha eszünkbe jut, és nem rögtön arra gondolunk, hogy legszívesebben arcul csapnánk azt, aki még egyszer ki meri mondani.
Ha lenne egy lehetőség, hogy ne csak fókuszcsoportokkal tesztelhessenek egy reklámfilmet, hanem szélesebb rétegek elmondhatnák véleményüket egy adott filmről, mielőtt az a TV-be kerülne, annak nem csak a fogyasztók, hanem a reklámozó cégek is örülhetnének. Nekünk nem kellene omlósz és ájszájszpingvines szpotokat nézni, a hirdetők pedig értelmesebb dolgokra is fordíthatnák azt a pénzt, amivel minket idegesítenek.
De szerencsére a Knorr Maggi pénze nem ment kárba. A mai poszt videói nem jöhettek volna létre nélküle: íme egy csokor az "Omlósz" rétről.
Az eredeti
Indul az omlószház
L'omlosse à la Zidane
Maunika, esküszök, hogy omlósz vót!
Omlósz Brygantik
300 omlósz falat
Omlósz orkok, avagy Shrek
Utolsó kommentek