
Mivel nem vagyok pszichológus, nem szeretném azzal untatni az olvasókat, hogy ezeknek a játékoknak van-e hatásuk a gyermeki lélek fejlődésére, hanem egyszerűen felhívnám egy tényre a LEGO készítőinek figyelmét:
A LEGO számomra az építésről szólt, egész gyermekkoromat meghatározó élményként. gyakorló apaként is első dolgom volt bővíteni a fiaim készletét. Mindenki tudja, hogy néz ki az igazi LEGO figura… Fanatikus szülőként még Legolandba is ellátogattunk.
DE: Az első traumát a Bionicle okozta. „3 egykori hős most szembeszáll velük!” – mondta 5 éves fiam a reklám szövegét (gratulálok a kitalálóknak) A Bionicle után az okos marketingesek egyből megálmodták a megmaradt műanyagokból a Hero Factory hőseit, még ezt is valahogy el tudtam fogadni.
De most új őrület hódit, a csontvázakból és nindzsákból álló Ninjago. Csak azt szeretném megkérdezni az alkotóktól, szükség van erre? A Lego kreativitásról, építésről szól, nem biztos, hogy jó marketingstratégia lealacsonyítani ezt a képességfejlesztő játékot a bábukat tologató szintre.
Kérem vissza a mosolygós arcú figurákat! Igen, tudom hogy lehet kapni a régi típust is, de miért nem látok olyan reklámot, ahol a nagy dobozban kapható LEGO-kat reklámozzák?
Maradi vagyok tudom, egy bánatom, hogy ezekről a kérdésekről nem kis hazánkban döntenek… És igen, én is szeretem a különböző LEGO figurákat, de miért kell agresszivitás?
Ti mit gondoltok?
Utolsó kommentek