Egyre több cég számára létfontosságú a facebookon saját, egyedi (vagy annak tűnő) oldal létrehozása, egyre nagyobb a verseny a kreatív ötletek terén is, mindenki a kegyeinkért versenyez.
A cégek számára egyre kedvesebb a brandelt online játékok piaca, melyek keretében nyereményekért, vagy kedvezményekért lehet próbára tenni ügyességünket.
Számomra kifejezetten kedvelt hirdetési forma, hisz nem direkt formában tolják a hirdetők az arcunkba a vedd meg ezt, vedd meg azt dumát, úgy érezhetjük, valóban fontosak vagyunk, mint fogyasztók. A napokban két játékra lettem figyelmes, mindkettő kifejezetten kreatív ötlet, az egyik különösen jól manipulálja a fogyasztókat (köztük engem is), a másik egyszerűen szeretni való.
Álljanak itt példaként, a fejlesztők elkövetkező nemzedékeinek okulására!
Segíts okosan - A cél nemes, a játékoddal támogatod az Országos Mentőszolgálatot. A marketing remek, akár 50 Forinttal is támogatod őket, ha játszol a facebook oldalon a játékkal. Milyen remek módja ez a rajongó toborzásnak, csak elismerőleg tudok nyilatkozni!
A másik nagy kedvencem egy vásárlós játék, mely a mai napig is megújuló nyereményekkel csábítja a játékosokat, ez a keresdaprofit.hu
A játékban aranyosan animált karakterek között sétálva kell megvásárolnod időre a termékeket egy üzletben, tiszta őrület :-)
Na ezek azok az ötletek, amik szerintem jó irányt mutatnak a jövőre nézve!
Szerintetek? Ti utáljátok, vagy lájkoljátok? (na ezt a szót kifejezetten nem lájkolom)
Utolsó kommentek