Érdekes elképzelés a zene felhasználása egy brand népszerűsítésére. Láthattunk már többször ilyet, azonban ezt még megfejelték az alkotók némi poénnal.
Nem akarom lelőni a filmben rejlő vicces részeket, azonban az egy nap alatt közel százhatvanezer megtekintés úgy vélem igen jó befektetés lehetett az alvási tanácsokat nyújtó sleepbetter.org-nak.
Úgyhogy hazai ifjú zenésztehetségek, tiétek a terep, álljatok elő ötletes klippekkel a jó zenéitekhez, adjátok el egy multinak, és máris tiétek a siker! (Persze nem árt, ha vagytok már olyan híresek, mint Rhett és Link!)
Nemsokára akár ilyen hirdetésekkel is találkozhatunk: "Klipforgatásért cserébe garantálom, hogy többszázezer megtekintése lesz a videonak egy napon belül!"
Ha ilyen terveket forgattok fejetekben, ne felejtsétek el használni a szükséges csatornákat, a facebookot, a twittert, az itunes-t és persze a reklámfalót!
Utolsó kommentek